موفقیت پژوهشگران پرتوان واله در مدرسه نانو (هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی علمی و پژوهشی ابن سینا)

تاریخ آخرین ویرایش : 1401/12/27

موفقیت تصادفی نیست!

پژوهشگران کوشا و توانای واله‌ای در تابستان 1401، با شرکت در مدرسه نانو از هفتمین دوره جشنواره بین‌المللی علمی - پژوهشی ابن سینا، با پشت سر گذاشتن یک دوره آموزش پروژه محور، با ارائه پروژه‌ها و ایده‌های خلاقانه، موفق به کسب نشان‌های خوش رنگ شدند.

نشان طلا: آرتین رادمتین (سرگروه) به همراه رادمان رحیمی بابیان و رایان سعیدیان : با موضوع بسته‌بندی مواد خوراکی با استفاده از فناوری نانو؛ برای آشنایی با این تیم طلایی، اینجا را انتخاب کنید.

نشان طلا: آرشام صبور محمدی (سرگروه) به همراه مایا میهن‌یار و یکتا نوری : با موضوع اصلاح خاک کشاورزی با کمک نانو؛ برای آشنایی با این تیم طلایی، اینجا را انتخاب کنید.

نشان طلا: آرتین فلاحتی : با موضوع تقویت خاک کشاورزی با استفاده از فناوری نانو؛ برای آشنایی با این پژوهشگر طلایی، اینجا را انتخاب کنید.

نشان طلا: نیکی تیموری (سرگروه) به همراه سارینا نصرتی و نیکی ابطحی : با موضوع تقویت مصالح ساختمانی با کمک گرفتن از فناوری نانو؛ برای آشنایی با این تیم طلایی، اینجا را انتخاب کنید.

نشان برنز: مایا آهسته : با موضوع مراقبت از گیاهان با کمک نانو؛ برای آشنایی با این پژوهشگر پرتوان و کوشا، اینجا را انتخاب کنید.

نشان برنز: پوریا رضایی‌ (سرگروه) به همراه روژان رستمی و محمد حسین عزتی : با موضوع طراحی و ساخت آبگرمکن خورشیدی با استفاده از فناوری نانو؛ برای آشنایی با این تیم خلاق و کوشا، اینجا را انتخاب کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی فرهنگی واله است.